Computer science at secondary school: a systematic review on the teacher professional development in Argentina
The current study’s aim is to develop a systematic revision/ review on the Initial Teaching Formation in the Computing area for the Argentinian secondary education. a recopilation of the Superior Teacher Training Institutions, Non-University Institutions and Universities’ Study Plans and Curriculary...
Autores principales: | Rodríguez, Jorge, Urrutia, Mirta, Cortez, Marcos Manuel, Boari, Sandra |
---|---|
Formato: | Articulo |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
2023
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/157008 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Exploration of the place of Computer Science knowledge areas in the Argentine Secondary School: A Systematic Review
por: Rodríguez, Jorge, et al.
Publicado: (2022) -
La posición de las ciencias de la computación en el diseño curricular para la escuela secundaria argentina : Una revisión sistemática
por: Rodríguez, Jorge R., et al.
Publicado: (2020) -
Explorando el lugar de las áreas de conocimiento de las Ciencias de la Computación en la escuela secundaria argentina: una revisión sistemática
por: Rodríguez, Jorge R., et al.
Publicado: (2021) -
Hands-on experience in HPC with secondary school students
por: Turjanski, Pablo Guillermo, et al.
Publicado: (2010) -
Hands-on experience in HPC with secondary school students
por: Slezak, D.F., et al.