Time on task : Using instructional time more effectively.

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Arlington : American Association of School Administrators, 1982.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01145nam a2200337 a 4500
001 koha47726
003 AR-EnULPH
005 20250704181838.0
007 ta
008 081104s1982 xxud g 000 0 eng d
025 |a F1329  |q localID 
024 8 0 |a 043826 
040 |a AR-EnULPH  |b spa  |c AR-EnULPH 
080 1 |a 37.04  |2 1991 
245 0 0 |a Time on task :  |b Using instructional time more effectively. 
260 |a Arlington :  |b American Association of School Administrators,  |c 1982. 
300 |a 77 p. :  |b  gráficos 
690 1 4 |a Educación  |9 139 
650 2 4 |a Papel de la educación  |9 427771 
650 2 4 |a Docentes  |9 18453 
650 2 4 |a Estudiantes  |9 15744 
650 2 4 |a Alumnos  |9 25026 
650 2 4 |a Tiempo escolar  |9 482937 
650 2 4 |a Aprovechamiento en los estudios  |9 480003 
650 2 4 |a Enseñanza  |9 10531 
650 2 4 |a Aprendizaje  |9 9927 
651 4 |a Estados Unidos de América  |9 5617 
942 |c FO 
934 |a 043826 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 FOL927  |7 0  |9 63990  |a DHU  |d 2008-11-04  |e University of Pittsburgh  |f CAN  |i F1329  |o FOL-927  |p F1329  |r 2023-12-29 00:00:00  |w 2022-08-03  |x Encuadernación R  |y FO  |k 10  |b REFERENCIA 1º PISO 
999 |c 47726  |d 47726