The CRM handbook : a business guide to customer relationship management

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Dyché, Jill
Formato: Libro
Lenguaje:Español
Publicado: Wilmington: Addison-Wesley, 2002
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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260 |a Wilmington:  |b Addison-Wesley,   |c 2002 
300 |a 307 páginas grafs.  |b Impreso 
505 0 |a Contenido --Part I --1. Hello, goodbye: the new spin on customer loyalty --2. CRM in marketing --3. CRM and customer service --4. Sales force automation --5. CRM in ebusiness --6. Analytical CRM --Part II --7 Planning your CRM program --8. Choosing your CRM tool --9. Managing your CRM Project --10. Your CRM future --Incluye casos de estudioi 
650 4 |a CRM: Customer Relationship Management  |9 11370 
650 4 |a COMERCIALIZACION  |9 19 
650 0 |a MARKETING  |9 20 
650 4 |9 406  |a VENTAS 
650 4 |a SERVICIO AL CLIENTE  |9 1403 
650 4 |a Lealtad del cliente  |9 12307 
650 4 |9 16  |a ADMINISTRACION DE EMPRESAS 
942 |c LIB 
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