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The CRM handbook : a business guide to customer relationship management Jill Dyché

Por: Dyché, Jill.
Tipo de material: TextoTextoEditor: Wilmington: Addison-Wesley, 2002Descripción: 307 páginas grafs. Impreso.ISBN: 0201730626.Tema(s): CRM: Customer Relationship Management | COMERCIALIZACION | MARKETING | VENTAS | SERVICIO AL CLIENTE | Lealtad del cliente | ADMINISTRACION DE EMPRESAS
Contenidos:
Contenido --Part I --1. Hello, goodbye: the new spin on customer loyalty --2. CRM in marketing --3. CRM and customer service --4. Sales force automation --5. CRM in ebusiness --6. Analytical CRM --Part II --7 Planning your CRM program --8. Choosing your CRM tool --9. Managing your CRM Project --10. Your CRM future --Incluye casos de estudioi
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Contenido --Part I --1. Hello, goodbye: the new spin on customer loyalty --2. CRM in marketing --3. CRM and customer service --4. Sales force automation --5. CRM in ebusiness --6. Analytical CRM --Part II --7 Planning your CRM program --8. Choosing your CRM tool --9. Managing your CRM Project --10. Your CRM future --Incluye casos de estudioi

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