O ensino do direito educacional no contexto da pandemia de COVID-19
This article aims to discuss an educational experience in the context of pandemic COVID-19. More specifically, it is intended to present the pedagogical strategies adopted to carry out the Educational Law discipline during the Supplementary Academic Semester of the Federal University of Bahia, in or...
Guardado en:
Autores principales: | Oliveira, Isabela Fadul de, Santana, Quéren Samai Moraes |
---|---|
Formato: | Artículo publishedVersion |
Lenguaje: | Portugués |
Publicado: |
Universidad de Buenos Aires. Facultad de Derecho. Departamento de Publicaciones
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.derecho.uba.ar/publicaciones/rev_academia/revistas/38/o-ensino-do-direito-educacional.pdf http://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=academia&cl=CL1&d=HWA_6960 http://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/collect/academia/index/assoc/HWA_6960.dir/6960.PDF |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
To teach History in a health emergency context: melting of a classroom's walls and new spectators in classes
por: Falconer, Marianel, et al.
Publicado: (2021) -
Exploring teachers’ verbal resources and strategies for building rapport in COVID-emergency online university courses: some preliminary ideas
por: Iparraguirre, María Sol, et al.
Publicado: (2021) -
Hacia una pedagogía en la virtualidad: ¿vincularidad en tiempos de pandemia?
por: Bobadilla, María Julia, et al.
Publicado: (2020) -
Escribir en la universidad virtual. Proyecto de intervención pedagógica sobre recursos de escritura para educación superior
por: Walas, María Esther
Publicado: (2021) -
COVID-19 and ICT: pedagogical strategies and educational inequalities from an institutional perspective
por: Dabenigno , Valeria, et al.
Publicado: (2021)