Consumers and their buying decision making based on price and information about corporate social responsibility (CSR) case study: undergraduate students from a private University in Mexico
El objetivo de este artículo es demostrar que un consumidor socialmente responsable está interesado en informarse sobre la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) de la empresa así como está dispuesto a pagar un precio más alto por aquel producto que ha sido realizado de forma socialmente responsab...
Guardado en:
Autores principales: | Arredondo Trapero, Florina Guadalupe, Maldonado de Lozada, Verónica del Carmen, de la Garza García, Jorge |
---|---|
Formato: | article Artículo |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad Icesi
2011
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/10906/5194 http://www.icesi.edu.co/revistas/index.php/estudios_gerenciales/article/view/382 http://biblioteca2.icesi.edu.co/cgi-olib?infile=details.glu&loid=226759 http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=co/co-008&d=109065194oai |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Understanding consumer decision making : the means-end approach to marketing and advertising strategy /
Publicado: (2001) -
Fashion buying /
por: Goworek, Helen
Publicado: (2007) -
Consumer-product rating publications and buying behavior.
por: Sargent, Hugh W.
Publicado: (1959) -
CSR for HR a necessary partnership for advancing responsible business practices /
por: Cohen, Elaine
Publicado: (2010) -
Make or buy to innovate in the software sector
por: Morero, Hernán Alejandro, et al.
Publicado: (2022)