Market, opinion and social research - vocabulary and service requirements = Etudes sociale, d'opinion et de marché - termes, définitions et exigences de service /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: International Organization for Standardization
Formato: Libro
Lenguaje:Español
Inglés
Francés
Publicado: Geneva, ISO, 2006
Edición:1st. ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01161nam a2200301a 44500
001 UBP10507
003 AR-CdUBP
005 20220310155535.0
008 060719s2006 sz f 000 spa d
040 |a AR-CdUBP  |b spa 
041 |a eng  |a fre 
110 |a International Organization for Standardization 
245 1 0 |a Market, opinion and social research - vocabulary and service requirements =   |b Etudes sociale, d'opinion et de marché - termes, définitions et exigences de service /   |c ISO. 
246 |a Etudes sociale, d'opinion et de marché - termes, définitions et exigences de service 
250 |a 1st. ed. 
260 |a Geneva,   |b ISO,   |c 2006 
300 |a 36 h. ;   |c 30 cm. 
505 0 |a 1. Scope. 2. Terms and definitions. 3. Quality management sydtem requirements. 4. Managing the executive elements of research. 5. Data collection. 6. Data management and processing. 7. Report on research projects. 
650 4 |a ISO 20252 
650 4 |a MERCADO 
650 4 |a SERVICIOS 
653 |a ADMINISTRACION 
930 |a ADMINISTRACION 
931 |a 10507  |b UBP 
942 |2 cdu  |c BK 
945 |a JPG 
984 |a ISO 20252-2006  |b In8 
999 |c 25802  |d 25802