Physics for game developers /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Bourg, David M.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Beijing : O'Reilly, 2002
Edición:1st. ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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100 |a Bourg, David M. 
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250 |a 1st. ed. 
260 |a Beijing :   |b O'Reilly,   |c 2002 
300 |a xvi, 326 p. :   |b il. byn ;   |c 24 cm. 
504 |a Bibliografía: p. 313-317 
505 0 |a 1. Basic concept. 2. Kinematics. 3. Force. 4. Kinetics. 5. Collisiond. 6. Projectiles. 7. Aircraft. 8. Ships. 9. Hovercraft. 10. Cars. 11. Real-time simulations. 12. 2D rigid body simulator. 13. Implementing collision response. 14. Rigid body rotation. 15. 3D rigid body simulator. 16. Multiple bodies in 3D. 17. Partivles systems. Appendix A. Vector operations. Appendix B. Martix operations. Appendix C. Quaternion operations. 
650 4 |a PROGRAMACION DE VIDEOJUEGOS 
650 4 |a FISICA 
650 4 |a VIDEOJUEGOS 
650 4 |a GRAFICOS POR COMPUTADORA 
650 4 |a SIMULACION POR COMPUTADORA 
653 |a INFORMATICA 
930 |a INFORMATICA 
931 |a 09373  |b UBP 
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