Orchestrating experiences collaborative design for complexity /

"Customer experiences are increasingly complicated -with multiple channels, touchpoints, contexts, and moving parts- all delivered by fragmented organizations. How can you bring your ideas to life in the face of such complexity? "Orchestrating experiences" is a practical guide for des...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Risdon, Chris
Otros Autores: Quattlebaum, Patrick
Formato: Libro electrónico
Lenguaje:Inglés
Publicado: Brooklyn, NY : Rosenfeld Media, c2018.
Materias:
Acceso en línea:Solo para usuarios autorizados, un solo acceso simultáneo
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 02653nam a2200397Ia 4500
001 99823922804151
005 20210601155601.0
006 m o d
007 cr#cn|||||||||
008 210305s2018 nyua ob 001 0 eng d
020 |a 9781933820743  |q (electrónico) 
020 |a 1933820748  |q (electrónico) 
020 |a 9781933820736  |q (impreso) 
020 |a 193382073X  |q (impreso) 
035 |a (OCoLC)1240505863 
035 |a (OCoLC)on1240505863 
040 |a U@S  |b spa  |c U@S 
049 |a U@SA 
050 4 |a HF5415.5  |b .R596 2018eb 
099 |a Recurso electrónico en INTERNET 
100 1 |a Risdon, Chris. 
245 1 0 |a Orchestrating experiences  |h [recurso electrónico] :  |b collaborative design for complexity /  |c Chris Risdon, Patrick Quattlebaum ; [foreward by Marc Rettig]. 
260 |a Brooklyn, NY :  |b Rosenfeld Media,  |c c2018. 
300 |a 1 recurso en línea (xix, 316 p.) :  |b il. 
516 |a Libro electrónico. 
500 |a Título tomado de la pantalla de presentación (visto 5 de marzo de 2021) 
538 |a Modo de acceso: Disponible en línea a través de Internet. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas e índice. 
505 0 |a Part I. A common foundation: 1. Understanding channels -- 2. Pinning down touchpoints ; Workshop: Touchpoint inventory -- 3. Exploring ecosystems ; Workshop: Landscape alignment -- 4. Orienting around journeys -- Part II. Insights and possibilities: 5. Mapping experiences ; Workshop: Experience mapping -- 6. Defining experience principles ; Workshop: Experience principles refinement -- 7. Identifying opportunities ; Workshop: Opportunity identification and prioritization -- Part III. The vision and action: 8. Generating and evaluating ideas ; Workshop: From ideas to narratives -- 9. Crafting a tangible vision -- 10. Designing the moment -- 11. Taking up the baton. 
520 |a "Customer experiences are increasingly complicated -with multiple channels, touchpoints, contexts, and moving parts- all delivered by fragmented organizations. How can you bring your ideas to life in the face of such complexity? "Orchestrating experiences" is a practical guide for designers and everyone struggling to create products and services in complex environments." --Descripción del editor. 
650 0 |a Customer services. 
650 0 |a Service industries  |x Management. 
650 7 |a Servicios al cliente.  |2 UDESA 
650 7 |a Industria de servicios  |x Administración.  |2 UDESA 
700 1 |a Quattlebaum, Patrick. 
856 4 0 |z Solo para usuarios autorizados, un solo acceso simultáneo  |u https://ebookcentral.proquest.com/lib/sanandres/detail.action?docID=5510487