Blind spot illuminating the hidden value of business /

"Distracted by traditional metrics and mounting access to data, leaders are blinded to what it actually takes to create greater value for their businesses: meaningful, long-term relationships with their customers. In Blind Spot, you'll learn how exceptional organizations -from Disney to In...

Descripción completa

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Diller, Steve, 1958-
Otros Autores: Shedroff, Nathan, Sauber, Sean
Formato: Libro electrónico
Lenguaje:Inglés
Publicado: Brooklyn, NY : Two Waves Books, c2016.
Materias:
Acceso en línea:Solo para usuarios autorizados, un solo acceso simultáneo
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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099 |a Recurso electrónico en INTERNET 
100 1 |a Diller, Steve,  |d 1958- 
245 1 0 |a Blind spot  |h [recurso electrónico] :  |b illuminating the hidden value of business /  |c Steve Diller, Nathan Shedroff, Sean Sauber. 
260 |a Brooklyn, NY :  |b Two Waves Books,  |c c2016. 
300 |a 1 recurso en línea (x, 238 p.) :  |b il. 
516 |a Libro electrónico. 
500 |a Título tomado de la pantalla de presentación (visto 29 de junio de 2020) 
538 |a Modo de acceso: Disponible en línea a través de Internet. 
504 |a Incluye referencias bibliograficas e índice. 
505 0 |a Foreword / Douglas Rushkoff -- 1. A world of hidden value -- 2. Defining a business relationship -- 3. Visualizing relationships -- 4. Finding opportunities in relationships -- 5. Becoming by doing -- 6. Distancing and team structure -- 7. Discovering -- 8. Deciding -- 9. Declaring -- 10. Designing -- 11. Delivering -- 12. A world of premium value. 
520 |a "Distracted by traditional metrics and mounting access to data, leaders are blinded to what it actually takes to create greater value for their businesses: meaningful, long-term relationships with their customers. In Blind Spot, you'll learn how exceptional organizations -from Disney to Instagram- innovate and sustain valuable, productive customer relationships. Blind Spot's lessons deliver a groundbreaking perspective shift and win-win approach for your customers, your business -and even your shareholders." --Descripción del editor. 
650 0 |a Customer relations  |x Management. 
650 7 |a Relaciones con los clientes  |x Administración.  |2 UDESA 
700 1 |a Shedroff, Nathan. 
700 1 |a Sauber, Sean. 
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