Education, participation, and power : essays in theory and practice /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Riordan, Robert C.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Cambridge, Mass. : Harvard Educational Review, c1976.
Colección:Harvard educational review. Reprint series ; no. 10.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01754cam a2200385 a 4500
001 990000685390204151
005 20180327175512.0
008 761216s1976 maua b 000 0 eng
010 |a  76000433 
016 7 |a 014087981  |2 Uk 
019 |a 500598974 
020 |a 0916690016 
020 |a 9780916690014 
035 |a (OCoLC)000068539 
035 |a (udesa)000068539USA01 
035 |a (OCoLC)2727991  |z (OCoLC)500598974 
035 |a (OCoLC)990000685390204151 
040 |a DLC  |c DLC  |d OCL  |d BAKER  |d BTCTA  |d LVB  |d YDXCP  |d UKMGB  |d OCLCO  |d OCLCF  |d OCLCQ  |d OCLCO  |d U@S 
043 |a n-us--- 
049 |a U@SA 
050 0 0 |a LC191  |b .E483 1976 
082 0 0 |a 370.19/3/0973 
245 0 0 |a Education, participation, and power :  |b essays in theory and practice /  |c with an introduction by Robert C. Riordan. 
260 |a Cambridge, Mass. :  |b Harvard Educational Review,  |c c1976. 
300 |a 165 p. :  |b il. ;  |c 26 cm. 
490 1 |a Harvard educational review: Reprint series ;  |v no. 10 
500 |a Ensayos reimpresos de Harvard educational review. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas. 
505 0 |a Introduction / Robert C. Riordan -- Toward a political economy of education / Herbert Gintis -- An ethical model for the study of values / Denis Goulet -- Strengthening alternative high schools / Center for New Schools -- Highlander folk school / Frank Adams -- Community power and student rights / Arthur E. Thomas. 
650 0 |a Educational sociology  |z United States. 
650 0 |a Education and state  |z United States. 
650 7 |a Educación  |x Aspectos sociales  |z Estados Unidos.  |2 UDESA 
650 7 |a Educación y Estado  |z Estados Unidos.  |2 UDESA 
700 1 |a Riordan, Robert C. 
830 0 |a Harvard educational review.  |p Reprint series ;  |v no. 10.