Audience marketing in the age of subscribers, fans & followers /

Explains how marketers can build and keep an online audience through the use of hybrid marketing strategies that rely on combinations of old-fashioned mass media with newer email, mobile, and social media platforms.

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Rohrs, Jeffrey K.
Formato: Libro electrónico
Lenguaje:Inglés
Publicado: Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, c2014.
Materias:
Acceso en línea:Solo para usuarios autorizados, hasta tres accesos simultáneos
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 03063cam a2200457Ia 4500
001 990000656020204151
005 20210528114831.0
006 m o d
007 cr#cn|||||||||
008 131122s2014 njua ob 001 0 eng d
019 |a 862958289  |a 875241180 
020 |a 9781118825570 (ebk) 
020 |a 1118825578 (ebk) 
020 |a 9781118825563 (ebk) 
020 |a 111882556X (ebk) 
020 |a 9781118732731 (cloth) 
020 |a 1118732731 (cloth) 
035 |a (OCoLC)000065602 
035 |a (udesa)000065602USA01 
035 |a (OCoLC)868978108  |z (OCoLC)862958289  |z (OCoLC)875241180 
035 |a (OCoLC)990000656020204151 
040 |a E7B  |c E7B  |d OCLCO  |d B24X7  |d YDXCP  |d OSU  |d NAM  |d NKT  |d K6U  |d OCLCF  |d U@S 
049 |a U@SA 
050 4 |a HF5415.1265  |b .R64 2014eb 
082 0 4 |a 658.872  |2 23 
099 |a Recurso electrónico en INTERNET 
100 1 |a Rohrs, Jeffrey K. 
245 1 0 |a Audience  |h [recurso electrónico] :  |b marketing in the age of subscribers, fans & followers /  |c Jeffrey K. Rohrs. 
260 |a Hoboken, New Jersey :  |b John Wiley & Sons,  |c c2014. 
300 |a 1 recurso en línea (x, 278 p.) :  |b il. 
516 |a Libro electrónico. 
500 |a Título tomado de la pantalla de presentación (visto 25 de abril de 2016) 
538 |a Modo de acceso: a través de Internet. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas e índice. 
505 0 |a Audiences as assets: think like the boss -- The audience imperative: our hybrid source of business energy -- Your proprietary audiences: seekers, amplifiers & joiners -- The VIP joiners: subscribers, fans & followers -- Beyond Don Draper: pain, owned & earned media -- Increase what matters: size, engagement & value -- A larger font: our long-term responsibilities -- Website: marketing's magnetic center -- Email: the bedrock audience -- Facebook: making it personal -- Twitter: real-time characters -- Blogs: a website by another name -- Mobile apps: audiences on the go -- LinkedIn: the professional audience -- YouTube: internet built the video star -- Google+: the great unknown -- Pinterest: a collection of beautiful followers -- SMS: cutting through the cutter -- Instagram: moving pictures -- Podcasts: listen carefully -- Other audience channels: more? You want more?!? -- Map & align: strategy and team -- Built & engage: audiences on demand -- Serve, honor, deliver, surprise & delight: the red velvet touch -- Test & evolve: what marketers can learn from 5,000 years of football. 
520 |a Explains how marketers can build and keep an online audience through the use of hybrid marketing strategies that rely on combinations of old-fashioned mass media with newer email, mobile, and social media platforms. 
650 0 |a Internet marketing. 
650 0 |a Social media. 
650 7 |a Mercadeo por Internet.  |2 UDESA 
650 7 |a Medios sociales.  |2 UDESA 
856 4 0 |z Solo para usuarios autorizados, hasta tres accesos simultáneos  |u https://eza.udesa.edu.ar/login?url=https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&scope=site&db=nlebk&AN=660147