How to get ideas /

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Foster, Jack, 1930-
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: San Francisco : Berrett-Koehler, 1996.
Edición:1st ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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100 1 |a Foster, Jack,  |d 1930- 
245 1 0 |a How to get ideas /  |c Jack Foster ; illustrations by Larry Corby. 
250 |a 1st ed. 
260 |a San Francisco :  |b Berrett-Koehler,  |c 1996. 
300 |a xiii, 208 p. ; :  |b ill. ;  |c 22 cm. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 183-194) and index. 
505 0 |a Have fun -- Be more like a child -- Become idea-prone -- Visualize success -- Rejoice in failure -- Get more inputs -- Screw up your courage -- Team up with energy -- Rethink your thinking -- Learn how to combine -- Define the problem -- Gather the information -- Search for the idea -- Forget about it -- Put the idea into action. 
650 0 |a Authorship. 
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650 7 |a Arte de escribir.  |2 UDESA 
650 7 |a Publicidad.  |2 UDESA 
650 7 |a Escritura comercial.  |2 UDESA