Customer-driven operations : aligning quality tools and business processes for customer excellence /

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ahoy, Christopher K.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: New York : McGraw-Hill, c2009.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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100 1 |a Ahoy, Christopher K. 
245 1 0 |a Customer-driven operations :  |b aligning quality tools and business processes for customer excellence /  |c Christopher Ahoy. 
246 1 8 |a Customer-driven operations management 
260 |a New York :  |b McGraw-Hill,  |c c2009. 
300 |a xiv, 272 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 257-261) and index. 
505 0 |a Where does a world-class journey begin? -- Creating a world-class organization -- Where to start your journey -- Stages of change -- Levels of development -- Who is the customer? -- Customer focus -- Organization design -- Metrics -- Systems approach and filling in the gaps -- Quality tools -- Trends facing a world-class journey. 
650 0 |a Industrial management. 
650 0 |a Production management. 
650 0 |a Business logistics. 
650 0 |a Customer relations. 
650 7 |a Industria  |x Dirección y administración.  |2 UDESA 
650 7 |a Producción  |x Dirección y administración.  |2 UDESA 
650 7 |a Logística en los negocios.  |2 UDESA 
650 7 |a Relaciones con los clientes.  |2 UDESA