Facebook marketing an hour a day /

"Packed with smart tactics and invaluable tips, this unique book shows you how to leverage everything Facebook has to offer, from events and applications to pay-per-click advertising, analytics, Facebook Connect, and much more. See how other companies are succeeding, find out what to do and wha...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Treadaway, Chris, 1974-
Autor Corporativo: Facebook (Firma)
Otros Autores: Smith, Mari, 1966-
Formato: Libro electrónico
Lenguaje:Inglés
Publicado: Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, 2012.
Edición:2nd ed. rev.
Materias:
Acceso en línea:Solo para usuarios autorizados, varios accesos simultáneos
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 02578cam a2200481Ia 4500
001 990000587610204151
005 20210531121931.0
006 m d
007 cr#cn|||||||||
008 120423s2012 nju ob 001 0 eng d
020 |a 9781118225868 (e-book) 
020 |a 1118225864 (e-book) 
020 |a 9780470569641 (pbk. : alk. paper) 
020 |a 0470569646 (pbk. : alk. paper) 
035 |a (OCoLC)000058761 
035 |a (udesa)000058761USA01 
035 |a (OCoLC)787842585 
035 |a (OCoLC)990000587610204151 
040 |a EBLCP  |c EBLCP  |d OCLCQ  |d U@S 
049 |a U@SA 
050 4 |a HF5415.1265  |b .T74 2010eb 
082 0 4 |a 658.8/72  |a 658.872 
099 |a Recurso electrónico en INTERNET 
100 1 |a Treadaway, Chris,  |d 1974- 
245 1 0 |a Facebook marketing  |h [recurso electrónico] :  |b an hour a day /  |c Chris Treadaway, Mari Smith. 
250 |a 2nd ed. rev. 
260 |a Hoboken, N.J. :  |b John Wiley & Sons,  |c 2012. 
300 |a 1 recurso en línea (362 p.). 
516 |a Libro electrónico. 
500 |a Título tomado de la pantalla de presentación (visto 26 abril de 2012) 
538 |a Modo de acceso: World Wide Web. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas e índice. 
505 0 |a Internet marketing 1985-2010 -- What is Facebook? -- Develop a Facebook strategy and measure success -- Month 1: create the plan and get started -- Month 2: establish corporate presence with pages and groups -- Month 3: create demand with Facebook ads -- Month 4: advanced tactics and campaign integration -- Customized experiences via Facebook applications -- The analytics of Facebook -- Organizational considerations. 
520 |a "Packed with smart tactics and invaluable tips, this unique book shows you how to leverage everything Facebook has to offer, from events and applications to pay-per-click advertising, analytics, Facebook Connect, and much more. See how other companies are succeeding, find out what to do and what not to do, and produce a winning campaing with this hands-on guide". 
650 0 |a Internet marketing. 
650 0 |a Social networks  |x Computer network resources. 
650 7 |a Mercadeo por Internet.  |2 UDESA 
650 7 |a Redes sociales  |x Recursos de redes de computadoras.  |2 UDESA 
630 0 0 |a Facebook (Electronic resource) 
630 0 7 |a Facebook (Recurso electrónico)  |2 UDESA 
700 1 |a Smith, Mari,  |d 1966- 
710 2 |a Facebook (Firma) 
856 4 0 |z Solo para usuarios autorizados, varios accesos simultáneos  |u https://ebookcentral.proquest.com/lib/sanandres/detail.action?docID=821834