The art of the app store the business of Apple development /

With this invaluable book, Tyson McCann offers a non-technical look at all aspects of the iPhone application development landscape and gets to the core of what makes a popular, and profitable, application. From knowing your customer to to launching a successful app, and everything in between, this m...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: McCann, Tyson
Otros Autores: Coldiron, Josh
Formato: Libro electrónico
Lenguaje:Inglés
Publicado: Indianapolis, Ind. : Wrox/John Wiley & Sons, c2012.
Materias:
Acceso en línea:Solo para usuarios autorizados, varios accesos simultáneos
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 02896cam a2200517Ia 4500
001 990000586130204151
005 20210528103210.0
006 m d
007 cr#zn|||||||||
008 120209s2012 inua ob 001 0 eng d
019 |a 769190342 
020 |z 9780470952788 
020 |a 9781118221129 (ebk) 
020 |a 1118221125 (ebk) 
020 |a 9781118235348 (ebk) 
020 |a 1118235347 (ebk) 
020 |a 9781118260074 (ebk) 
020 |a 1118260074 (ebk) 
035 |a (OCoLC)000058613 
035 |a (udesa)000058613USA01 
035 |a (OCoLC)779881853  |z (OCoLC)769190342 
035 |a (OCoLC)990000586130204151 
040 |a B24X7  |c B24X7  |d E7B  |d N$T  |d YDXCP  |d REDDC  |d U@S 
049 |a U@SA 
050 4 |a QA76.76.A65  |b M33 2012eb 
082 0 4 |a 005.3  |2 22 
099 |a Recurso electrónico en INTERNET 
100 1 |a McCann, Tyson. 
245 1 4 |a The art of the app store  |h [recurso electrónico] :  |b the business of Apple development /  |c Tyson McCann ; technical editor, Josh Coldiron. 
246 3 |a Business of Apple development 
260 |a Indianapolis, Ind. :  |b Wrox/John Wiley & Sons,  |c c2012. 
300 |a 1 recurso en línea (xix, 283 p.) :  |b il. 
516 |a Libro electrónico. 
500 |a Título tomado de la pantalla de presentación (visto 28 de marzo de 2012) 
538 |a Modo de acceso: a través de la World Wide Web. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas e índice. 
505 0 |a A Brief History of Time in the App Store -- Setting Your Goals, Costs, and Expectations -- Researching the App Store Market -- Knowing Your Customer -- Plotting the Stages of Development -- Guidelines and Expectations for Developing Your App -- Creating Free and Freemium Apps -- Creating Paid and Premium Apps -- Adopting Apple's Approach -- Riding the Social Networking Wave -- Feedback, Maintaining, and Scaling. 
520 |a With this invaluable book, Tyson McCann offers a non-technical look at all aspects of the iPhone application development landscape and gets to the core of what makes a popular, and profitable, application. From knowing your customer to to launching a successful app, and everything in between, this must-have guide navigates such topics as developing a concept, analyzing the competition, considerations before the launch, marketing, building a community, and maintaining market share ... to name a few. 
650 0 |a Application software  |x Development. 
650 0 |a Application software  |x Marketing. 
650 0 |a iPhone (Smartphone)  |x Marketing. 
650 7 |a Software de aplicación  |x Desarrollo.  |2 UDESA 
650 7 |a Software de aplicación  |x Mercadeo.  |2 UDESA 
650 7 |a iPhone (Teléfono inteligente)  |x Mercadeo.  |2 UDESA 
700 1 |a Coldiron, Josh. 
856 4 0 |z Solo para usuarios autorizados, varios accesos simultáneos  |u https://ebookcentral.proquest.com/lib/sanandres/detail.action?docID=817945