Driving results through social networks : how top organizations leverage networks for performance and growth /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Cross, Robert L., 1967-
Otros Autores: Thomas, Robert J. (Robert Joseph), 1952-
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: San Francisco, CA : Jossey-Bass, c2009.
Edición:1st ed.
Colección:Jossey-Bass business & management series
Materias:
Acceso en línea:Table of contents only
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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100 1 |a Cross, Robert L.,  |d 1967- 
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246 3 0 |a Social networks :  |b how top organizations leverage networks for performance and growth 
250 |a 1st ed. 
260 |a San Francisco, CA :  |b Jossey-Bass,  |c c2009. 
300 |a xxi, 217 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
490 1 |a The Jossey-Bass business & management series 
504 |a Includes bibliographical references (p. 195-209) and index. 
650 0 |a Business networks. 
650 0 |a Social networks. 
650 0 |a Management. 
700 1 |a Thomas, Robert J.  |q (Robert Joseph),  |d 1952- 
830 0 |a Jossey-Bass business & management series 
856 4 1 |3 Table of contents only  |u http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0825/2008036104.html