The art & science of interpreting market research evidence /

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Smith, D. V. L. (David Van Lloyd)
Otros Autores: Fletcher, J. H.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Chichester, West Sussex, Eng. ; New York : John Wiley, c2004.
Materias:
Acceso en línea:Publisher description
Contributor biographical information
Table of contents
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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100 1 |a Smith, D. V. L.  |q (David Van Lloyd) 
245 1 4 |a The art & science of interpreting market research evidence /  |c D.V.L. Smith and J.H. Fletcher. 
246 3 |a Art and science of interpreting market research evidence 
260 |a Chichester, West Sussex, Eng. ;  |a New York :  |b John Wiley,  |c c2004. 
300 |a x, 236 p. :  |b ill. ;  |c 26 cm. 
504 |a Includes bibliographical references (p. [225]-228) and index. 
650 0 |a Marketing research. 
650 0 |a Qualitative research. 
650 0 |a Statistics. 
700 1 |a Fletcher, J. H. 
856 4 2 |3 Publisher description  |u http://www.loc.gov/catdir/description/wiley042/2003067249.html 
856 4 2 |3 Contributor biographical information  |u http://www.loc.gov/catdir/bios/wiley047/2003067249.html 
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