How teachers taught : constancy and change in American classrooms, 1890-1990 /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Cuban, Larry
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: New York : Teachers College Press, c1993.
Edición:2nd ed.
Colección:Research on teaching series
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01080cam-a2200325-a-4500
001 990000389680204151
005 20180214134115.0
008 920818s1993----nyua-----b----001-0-eng--
010 |a 92031867 
020 |a 0807732273 :  |c $53.00 
020 |a 0807732265 (pbk.) :  |c $27.95 
035 |a (OCoLC)000038968 
035 |a (udesa)000038968USA01 
035 |a (OCoLC)26546287 
035 |a (OCoLC)990000389680204151 
040 |a DLC  |c DLC  |d MUQ  |d U@S 
043 |a n-us--- 
049 |a U@SA 
050 0 0 |a LA216  |b .C82 1993 
082 0 0 |a 370/.973  |2 20 
100 1 |a Cuban, Larry. 
245 1 0 |a How teachers taught :  |b constancy and change in American classrooms, 1890-1990 /  |c Larry Cuban. 
250 |a 2nd ed. 
260 |a New York :  |b Teachers College Press,  |c c1993. 
300 |a xxiii, 359 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
440 0 |a Research on teaching series 
504 |a Includes bibliographical references (p. 327-346) and index. 
650 0 |a Education  |z United States  |x History  |y 19th century. 
650 0 |a Education  |z United States  |x History  |y 20th century. 
650 0 |a Teaching.