Claves de la campaña electoral 1989 /

"Argentine electoral compaigning seldom uses television debates, telephone banks, or mass mailings. But radio and television ads are heavily used, as are opinion surveys. Carlos Menem was very effective with his automobile caravan, the 'Menemovil,' which brought him into direct contac...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Fraga, Rosendo
Otros Autores: Szmukler, Marisa
Formato: Libro
Lenguaje:Español
Publicado: Buenos Aires : Centro de Estudios Unión para la Nueva Mayoría, 1989.
Edición:1. ed.
Colección:Colección Análisis político ; 1
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01425cam-a2200313-a-4500
001 990000320680204151
005 20180214133722.0
008 931103s1989----ag------------000-0-spa-d
010 |a 90125251 
020 |a 9509947008 
035 |a (OCoLC)000032068 
035 |a (udesa)000032068USA01 
035 |a (OCoLC)21913344 
035 |a (OCoLC)990000320680204151 
040 |a NN  |c NYP  |d DLC  |d U@S 
042 |a lccopycat 
043 |a s-ag--- 
049 |a U@SA 
050 0 4 |a JL2092  |b .F74 1989 
100 1 |a Fraga, Rosendo. 
245 1 0 |a Claves de la campaña electoral 1989 /  |c Rosendo Fraga ; con la colaboración de Marisa Szmukler. 
250 |a 1. ed. 
260 |a Buenos Aires :  |b Centro de Estudios Unión para la Nueva Mayoría,  |c 1989. 
300 |a 155 p. ;  |c 20 cm. 
440 0 |a Colección Análisis político ;  |v 1 
520 1 |a "Argentine electoral compaigning seldom uses television debates, telephone banks, or mass mailings. But radio and television ads are heavily used, as are opinion surveys. Carlos Menem was very effective with his automobile caravan, the 'Menemovil,' which brought him into direct contact with the voters. Interesting look at Argentine campaign styles and techniques of 'image-building.'"--Handbook of Latin American Studies, v. 57.  |u http://www.loc.gov/hlas/ 
650 0 |a Elections  |z Argentina. 
651 0 |a Argentina  |x Politics and government  |y 1983-2002. 
700 1 |a Szmukler, Marisa.