MARKSTRAT3 : the strategic marketing simulation /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Larréché, Jean-Claude
Otros Autores: Gatignon, Hubert
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Cincinnati, Ohio : South-Western College Pub, c1998.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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260 |a Cincinnati, Ohio :  |b South-Western College Pub,  |c c1998. 
300 |a xiii, 210 p. :  |b ill. ;  |c 28 cm. +  |e 2 computer disks (3 1/2 in.) 
500 |a Version 3 of the MARKSTRAT simulation software. 
500 |a Includes index. 
538 |a System requirements for accompanying computer disks: IBM PC, Intel 486 or Pentium processor, 4 MB memory, hard disk with at least 6 MB available storage, Windows 3.1 or Windows 95, laser or ink-jet printer. 
650 0 |a Marketing  |x Computer simulation. 
650 0 |a Management games. 
700 1 |a Gatignon, Hubert.