Understanding curriculum : an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Pinar, William F.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: New York : P. Lang, c2000.
Colección:Counterpoints (New York, N.Y.) ; v. 17.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 00982nam-a2200277Ia-4500
001 990000251280204151
005 20180214133320.0
008 010219s2000----nyu------b----000-0-eng-d
010 |a 94044009 
020 |a 0820426016 (alk. paper) 
035 |a (OCoLC)000025128 
035 |a (udesa)000025128USA01 
035 |a (OCoLC)45964574 
035 |a (OCoLC)990000251280204151 
040 |a INT  |c INT  |d U@S 
043 |a n-us--- 
049 |a U@SA 
050 4 |a LB1570  |b .U434 2000 
245 0 0 |a Understanding curriculum :  |b an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses /  |c William F. Pinar ... [et al.]. 
260 |a New York :  |b P. Lang,  |c c2000. 
300 |a xviii, 1143 p. ;  |c 23 cm. 
440 0 |a Counterpoints (New York, N.Y.) ;  |v v. 17. 
504 |a Includes bibliographical references (p. [869]-1034) and indexes. 
650 0 |a Education  |x Curricula  |z United States. 
650 0 |a Curriculum planning  |z United States. 
700 1 |a Pinar, William F.