Intelligent enterprise : a knowledge and service based paradigm for industry /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Quinn, James Brian, 1928-2012
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: New York : Toronto : New York : Free Press ; Maxwell Macmillan Canada ; Maxwell Macmillan International, c1992.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01045cam-a2200277-a-4500
001 990000084390204151
005 20180214132355.0
008 920513s1992----nyua-----b----001-0-eng--
010 |a 92019384 //r95 
020 |a 0029256151 :  |c $29.95 
035 |a (OCoLC)000008439 
035 |a (udesa)000008439USA01 
035 |a (OCoLC)25914729 
035 |a (OCoLC)990000084390204151 
040 |a DLC  |c DLC  |d U@S 
049 |a U@SA 
050 0 0 |a HD58.9  |b .Q357 1992 
100 1 |a Quinn, James Brian,  |d 1928-2012. 
245 1 0 |a Intelligent enterprise :  |b a knowledge and service based paradigm for industry /  |c James Brian Quinn ; foreword by Tom Peters. 
260 |a New York :  |b Free Press ;  |a Toronto :  |b Maxwell Macmillan Canada ;  |a New York :  |b Maxwell Macmillan International,  |c c1992. 
300 |a xx, 473 p. :  |b ill. ;  |c 25 cm. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 441-455) and index. 
650 0 |a Organizational effectiveness. 
650 0 |a Organizational change. 
650 0 |a Customer services. 
650 0 |a Technological innovations.