Educating the reflective practitioner : toward a new design for teaching and learning in the professions /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Schön, Donald A.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: San Francisco : Jossey-Bass, 1987.
Edición:1st ed.
Colección:Jossey-Bass higher education series
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01048cam-a2200325-a-4500
001 990000067600204151
005 20241030105705.0
008 860909s1987----caua-----b----001-0-eng--
010 |a 86045626 
015 |a GB91-30833 
020 |a 1555420257 (alk. paper) 
035 |a (OCoLC)000006760 
035 |a (udesa)000006760USA01 
035 |a (OCoLC)14272378 
035 |a (OCoLC)990000067600204151 
040 |a DLC  |c DLC  |d UKM  |d U@S 
049 |a U@SA 
050 0 |a LC1059  |b .S45 1987 
100 1 |a Schön, Donald A. 
245 1 0 |a Educating the reflective practitioner :  |b toward a new design for teaching and learning in the professions /  |c Donald A. Schön. 
250 |a 1st ed. 
260 |a San Francisco :  |b Jossey-Bass,  |c 1987. 
300 |a xvii, 355 p . :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
440 0 |a Jossey-Bass higher education series 
504 |a Bibliography: p. 345-348. 
500 |a Includes index. 
650 0 |a Professional education. 
650 0 |a College teaching. 
650 0 |a Experiential learning. 
650 0 |a Educational innovations.