Children as consumers : a psychological analysis of the young people's market /

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Gunter, Barrie
Otros Autores: Furnham, Adrian
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: London ; New York : Routledge, 1998.
Colección:International series in social psychology
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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245 1 0 |a Children as consumers :  |b a psychological analysis of the young people's market /  |c Barrie Gunter and Adrian Furnham. 
260 |a London ;  |a New York :  |b Routledge,  |c 1998. 
300 |a viii, 216 p. :  |b ill. ;  |c 25 cm. 
440 0 |a International series in social psychology 
504 |a Includes bibliographical references (p. 189-210) and indexes. 
650 0 |a Consumer behavior. 
650 0 |a Child consumers. 
650 0 |a Consumers  |x Research. 
700 1 |a Furnham, Adrian.