Beyond cold conceptual change : the role of motivational beliefs and classroom contextual factors in the process of conceptual change [Separata] /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Pintrich, Paul R.
Otros Autores: Marx, Ronald W., Boyle, Robert A.
Formato: Artículo
Lenguaje:Inglés
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01001nab#a2200289#a#4500
001 old003254
003 AR-BaFLA
008 250714t1993|||| |0||0||eng d
040 |a FLACSO Argentina  |c FLACSO Argentina 
041 |a eng 
100 |a Pintrich, Paul R.  |9 16216 
245 1 0 |a Beyond cold conceptual change :   |b the role of motivational beliefs and classroom contextual factors in the process of conceptual change [Separata] /   |c Paul R. Pintrich, Ronald W. Marx, Robert A. Boyle  |h TX 
300 |a pp. 167-199 
504 |a incl. ref. 
650 0 4 |a CAMBIO CONCEPTUAL  |9 871 
650 0 4 |a MOTIVACION  |9 311 
650 0 4 |a APRENDIZAJE  |9 822 
650 0 4 |a ENSEÑANZA  |9 821 
650 0 4 |a DESARROLLO COGNITIVO  |9 480 
650 0 4 |a INTELIGENCIA  |9 3570 
690 |a PSICOLOGIA  |9 7423 
700 1 |a Marx, Ronald W.  |9 19048 
700 1 |a Boyle, Robert A.  |9 19049 
773 0 |t Review of Educational Research  |g Vol. 63 no. 2  |d [s.l.] : [s.e.],1993 
852 |c CENTRAL:D.15.805 
942 |c ART 
999 |c 36868  |d 36868