Principles for a theory of student motivation and their application within an attributional framework [Separata] /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Weiner, Bernard
Formato: Capítulo de libro
Lenguaje:Inglés
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 00716naa#a2200229#a#4500
001 old003194
003 AR-BaFLA
008 250714t1984||||US |0||0||eng d
040 |a FLACSO Argentina  |c FLACSO Argentina 
041 |a eng 
100 1 |a Weiner, Bernard  |9 16266 
245 1 0 |a Principles for a theory of student motivation and their application within an attributional framework [Separata] /   |c Bernard Weiner  |h TX 
300 |a pp. 15-38 
504 |a incl. ref. 
650 0 4 |a MOTIVACION  |9 311 
650 0 4 |a ESTUDIANTES  |9 1530 
650 0 4 |a EMOCIONES  |9 873 
690 |a PSICOLOGIA  |9 7423 
773 0 |t Student motivation  |d Orlando : Academic Press, 1984 
852 |c CENTRAL:D.15.506 
942 |c ART 
999 |c 35193  |d 35193