Getting to know : tracing students'mathematical knowledge from intuition to competence [Separata] /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Leinhardt, Gaea
Formato: Artículo
Lenguaje:Inglés
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 00729nab#a2200217#a#4500
001 old003159
003 AR-BaFLA
008 250714t1988||||US |0||0||eng d
040 |a FLACSO Argentina  |c FLACSO Argentina 
041 |a eng 
100 1 |a Leinhardt, Gaea  |9 19004 
245 1 0 |a Getting to know :   |b tracing students'mathematical knowledge from intuition to competence [Separata] /   |c Gaea Leinhardt  |h TX 
300 |a pp. 119-144 
504 |a incl. ref. 
650 0 4 |a ENSEÑANZA DE LAS MATEMATICAS  |9 1497 
650 0 4 |a APRENDIZAJE  |9 822 
690 |a PSICOLOGIA  |9 7423 
773 0 |t Educational Psychologist  |g Vol. 23 no. 2  |d Hillsdale : Lawrence Erlbaum Associates, 1988 
852 |c CENTRAL:D.15.473 
942 |c ART 
999 |c 36823  |d 36823