Informal educational strategies in teaching geosciences when formal courses are unavailable: The experience of aulaGEA in Buenos Aires, Argentina
The presence of geosciences in the curriculum of primary and secondary schools in Argentina has been highly dependent on educational policies that change frequently under political circumstances. Subjects related to geology, geophysics, meteorology, and astronomy make their appearance and disappear...
Guardado en:
Autor principal: | Sellés-Martínez, J. |
---|---|
Formato: | JOUR |
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/20.500.12110/paper_10899995_v61_n1_p3_SellesMartinez |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Informal educational strategies in teaching geosciences when formal courses are unavailable: The experience of aulaGEA in Buenos Aires, Argentina
Publicado: (2013) -
Priorities and strategies for education : a World Bank review.
Publicado: (1995) -
Actividad f�isica y salud en primaria y secundaria en la L.O.E : primaria y primer ciclo de secundaria /
Publicado: (2010) -
Secciones biling�ues y organizaci�on escolar : impacto de los programas biling�ues en la gesti�on de los centros de educaci�on primaria de Castilla y Le�on /
por: Romo Escudero, Benjam�in
Publicado: (2016) -
Expansiones en la matrícula y migración hacia escuelas privadas: evidencia de Argentina
por: Carbonari, María Victoria
Publicado: (2025)