Instrumentos para evaluar el currículum formal en carreras pedagógicas

The mean central challenges are to accredit superior teacher institutions for the quality of training offered, for this, is key to reach the consistency of curriculum design. In this context, the creation of tools for evaluating curricula design is part of the curriculum evaluation inquiry of...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: Castañeda, María Teresa, Castro Rubilar, Fancy, Mena Bastías, Carmen
Formato: Working Paper
Lenguaje:Español
Publicado: Universidad de Belgrano. Red Latinoamericana de Cooperación Universitaria. RLCU 2013
Materias:
Acceso en línea:http://repositorio.ub.edu.ar/handle/123456789/1956
Aporte de:
id I36-R142-123456789-1956
record_format dspace
institution Universidad de Belgrano
institution_str I-36
repository_str R-142
collection Repositorio Institucional - Universidad de Belgrano (UB)
language Español
topic Evaluación
Curriculum formal
instrumentos de evaluación y formación pedagógica
Assessment
Formal Curriculum
Tools for evaluating and pedagogical training
spellingShingle Evaluación
Curriculum formal
instrumentos de evaluación y formación pedagógica
Assessment
Formal Curriculum
Tools for evaluating and pedagogical training
Castañeda, María Teresa
Castro Rubilar, Fancy
Mena Bastías, Carmen
Instrumentos para evaluar el currículum formal en carreras pedagógicas
topic_facet Evaluación
Curriculum formal
instrumentos de evaluación y formación pedagógica
Assessment
Formal Curriculum
Tools for evaluating and pedagogical training
description The mean central challenges are to accredit superior teacher institutions for the quality of training offered, for this, is key to reach the consistency of curriculum design. In this context, the creation of tools for evaluating curricula design is part of the curriculum evaluation inquiry of the training courses i n related with the formulation phase, from a given case. Propose procedures and instruments for the study of the formal curriculum or designed, as to as proposed by a set of tools that allowed the enquiry about the formal components of the curriculum.
format Working Paper
author Castañeda, María Teresa
Castro Rubilar, Fancy
Mena Bastías, Carmen
author_facet Castañeda, María Teresa
Castro Rubilar, Fancy
Mena Bastías, Carmen
author_sort Castañeda, María Teresa
title Instrumentos para evaluar el currículum formal en carreras pedagógicas
title_short Instrumentos para evaluar el currículum formal en carreras pedagógicas
title_full Instrumentos para evaluar el currículum formal en carreras pedagógicas
title_fullStr Instrumentos para evaluar el currículum formal en carreras pedagógicas
title_full_unstemmed Instrumentos para evaluar el currículum formal en carreras pedagógicas
title_sort instrumentos para evaluar el currículum formal en carreras pedagógicas
publisher Universidad de Belgrano. Red Latinoamericana de Cooperación Universitaria. RLCU
publishDate 2013
url http://repositorio.ub.edu.ar/handle/123456789/1956
work_keys_str_mv AT castanedamariateresa instrumentosparaevaluarelcurriculumformalencarreraspedagogicas
AT castrorubilarfancy instrumentosparaevaluarelcurriculumformalencarreraspedagogicas
AT menabastiascarmen instrumentosparaevaluarelcurriculumformalencarreraspedagogicas
bdutipo_str Repositorios
_version_ 1764820529225662466