Pedagogía universitaria e historia en Heidegger, 1928–1930
In this paper we will study Heidegger’s development of the pedagogical issue between 1928 and 1930. When comparing the pedagogical considerations of this period with Being and Time, we will observe profound changes. We consider that they are due to the reconsideration of the relationship between wor...
Guardado en:
Autor principal: | Lythgoe, Esteban |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
ARFIL y UNL
2022
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://bibliotecavirtual.unl.edu.ar/publicaciones/index.php/Topicos/article/view/11891 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The Apprenticeship of the Reader: The Bildungsroman of the “Age of Goethe”
por: Mahoney, Dennis F.
Publicado: (2020) -
El aprendizaje del lector. El Bildungsroman de la “época de Goethe”
por: Mahoney, Dennis F.
Publicado: (2020) -
The Bildungsroman for Nonspecialists: An Attempt at a Clarification
por: Sammons, Jeffrey L.
Publicado: (2020) -
El Bildungsroman para no especialistas: Un intento de aclaración
por: Sammons, Jeffrey L.
Publicado: (2020) -
A rewriting of Bildung from posthumanism: deconstruction and new theoretical horizons
por: Carlachiani, Camila María
Publicado: (2023)