The impact of Social Confinement by COVID-19 on teachers. An approach to your family, economic and work conditions
The purpose of this research is to inquire about the family, economic and work conditions that affect the teaching work in the face of the situation of preventive and compulsory social isolation that prevails in the Argentine territory since March 20, 2020. We worked with a sample intentional made u...
Guardado en:
Autores principales: | Expósito, Cristián David, Marsollier, Roxana Graciela |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Centro Universitario Regional Zona Atlántica - Universidad Nacional del Comahue - Argentin
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://revele.uncoma.edu.ar/index.php/Sociales/article/view/3095 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Sentimientos de soledad y problemas internalizantes frente al distanciamiento social y confinamiento preventivo por el coronavirus COVID-19
por: Rodríguez Quiroga de Pereira, Andrea, et al.
Publicado: (2021) -
Intervenciones poblacionales no farmacológicas en la pandemia por SARS-CoV-2. Revisión de estrategias posibles
por: de Candia, Lucas F., et al.
Publicado: (2021) -
Non-pharmacological population-based interventions in the SARS-CoV-2 pandemic. Review of possible strategies.
por: de Candia, Lucas F., et al.
Publicado: (2021) -
Consecuencias físicas debido al confinamiento por el COVID-19
por: Foresto, Walter Mauricio -
New educational needs an approach to the conditions of the educational system in times of social confinement
por: Marsollier, Roxana Graciela, et al.
Publicado: (2021)