Moodle as supporting tool in the teaching of English for Tourism within the Communicative Approach

The purpose of this article is to share the experience of using Moodle 2.5 in higher education, particularly, in the subjects English 1 and English 5 which are part of the curriculum of the careers “University Technician on Hotel Management”, “University Tourist Guide” and “University Technician on...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: González, María Cristina; Facultad de Turismo y Urbanismo, Universidad Nacional de San Luis, San Luis., Moyetta, María Valentina; Facultad de Turismo y Urbanismo, Universidad Nacional de San Luis, San Luis
Formato: Artículo publishedVersion
Lenguaje:Español
Publicado: Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología 2014
Materias:
Acceso en línea:https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/9551
http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=ar/ar-001&d=article9551oai
Aporte de:

Ejemplares similares