EFL writing in college: development of coherence in written texts
Many ESL/EFL (English as a Second or Foreign Language) writing classes aim at developing core pillars in the teaching of EFL composition, like coherence. Unfortunately, theory and exposure to written texts [models] may not always be of help. In addition to this, familiarity with the topic might have...
Guardado en:
| Autor principal: | Machado, Carlos |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Anales de Lingüística
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/analeslinguistica/article/view/4590 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
EL RESUMEN. EVALUACIÓN DE LA COMPRENSIÓN LECTORA EN ESTUDIANTES UNIVERSITARIOS
Publicado: (2006) -
EL RESUMEN. EVALUACIÓN DE LA COMPRENSIÓN LECTORA EN ESTUDIANTES UNIVERSITARIOS
por: Natalia Irrazabal, et al.
Publicado: (2006) -
Written language and reading in the transmission of school processes: analysis of the practices proposed
por: Herrera de Bett, Graciela
Publicado: (2011) -
To think about writing in a barthesian key
por: Simón, María Gabriela
Publicado: (2019) -
Desarrollo de un laser de CO2 tea de alta coherencia
por: Risaro, M. A., et al.
Publicado: (2014)