Sentiment analysis using the social network Twitter What did tourists feel flying in 2020 with selected southamerican airlines?
Activation of tourism is one of the key subjects for the airline industry. Internet contains a lot of information about tourists. This paper aims at analyzing the opinion of the tourists who traveled by certain South America airlines, using the sentiment analysis technique, employed in the study of...
Guardado en:
| Autor principal: | Von Matuschka, Cristian |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Instituto de Investigaciones en Turismo e Identidad. Facultad de Filosofía y Letras – Universidad Nacional de Cuyo
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/turismoeindentidad/article/view/4991 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Sentiments and Opinions From Twitter About Peruvian Touristic Places Using Correspondence Analysis
por: Cajachahua, Luis, et al.
Publicado: (2018) - Airline business
-
Analizando el campeonato de primera división 2016-17 de Argentina en la red social Twitter
por: Litwak, Brian
Publicado: (2017) -
Analizando el campeonato de primera división 2016-17 de Argentina en la red social Twitter
por: Litwak, Brian
Publicado: (2017) -
La experiencia de international airlines group y sus repercusiones para Iberia
por: Antón Burgos, F. J.
Publicado: (2013)