A systematic review on the playful experiences for teaching Physics and Chemistry in high school
From a constructivist conception, the student who carries out practical experiences improves his or her academic performance. It is also hypothesized that the use of the game as a didactic strategy collaborates with creativity and emotional factors. The ob-jective of this systematic review study is...
Guardado en:
| Autores principales: | Araoz, Marcelo, Olguín, Valeria |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Asociación de Profesores de Física de la Argentina
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaEF/article/view/35991 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Integración de hardware genérico, software libre y algoritmos de control como herramientas pedagógicas
por: Vázquez, Raimundo, et al.
Publicado: (2023) -
The teaching practice in The History Degree School
por: Rivera Calvo, María Elda, et al.
Publicado: (2022) -
El uso del Google Classroom como complemento de la capacitación presencial a docentes de nivel primario
por: Kraus, Germán, et al.
Publicado: (2019) -
Experiencia didáctica con dinosaurios
por: Santalucita, F., et al.
Publicado: (2009) -
Learning about my health among contexts and short stories
por: Moreno Cadavid, Erika, et al.
Publicado: (2011)