Digital social networks in the development of high school students’ critical thinking
This text presents an inquiry about the pedagogical possibilities of the use of ICT for the development of critical thinking in secondary school students. The practice was supported by the use that students make of technological devices to apply an argumentation strategy in the area of social scienc...
Guardado en:
Autores principales: | Carvajal, Cindy, Zambrano, Juan |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/34464 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Digital social networks in the development of high school students’ critical thinking
por: Carvajal, Cindy, et al.
Publicado: (2021) -
Critical thinking : an introduction /
por: Fisher, Alec
Publicado: (2001) -
Entre el teatro y la red: la performance, el actor y el personaje en el análisis de "Feizbuk"
por: Verniers, María Sol
Publicado: (2011) -
Entre el teatro y la red: la performance, el actor y el personaje en el análisis de "Feizbuk"
por: Verniers, María Sol
Publicado: (2011) -
Caribbean Critical Thinking: Genesis and Epistemological Position
por: Daniel Casimir, Elinet
Publicado: (2017)