Flores-Kanter, P. E., Dominguez-Lara, S., Trógolo, M. A., & Medrano, L. A. (2018). Best Practices in the Use of Bifactor Models: Conceptual Grounds, Fit Indices and Complementary Indicators. Facultad de Psicología. Laboratorio de Evaluación Psicológica y Educativa (LEPE).
Cita Chicago Style (17a ed.)Flores-Kanter, Pablo Ezequiel, Sergio Dominguez-Lara, Mario Alberto Trógolo, y Leonardo Adrián Medrano. Best Practices in the Use of Bifactor Models: Conceptual Grounds, Fit Indices and Complementary Indicators. Facultad de Psicología. Laboratorio de Evaluación Psicológica y Educativa (LEPE), 2018.
Cita MLA (8a ed.)Flores-Kanter, Pablo Ezequiel, et al. Best Practices in the Use of Bifactor Models: Conceptual Grounds, Fit Indices and Complementary Indicators. Facultad de Psicología. Laboratorio de Evaluación Psicológica y Educativa (LEPE), 2018.