The strategy and tactics of pricing : a guide to growing more profitably /
"Explains how to manage markets strategically and how to grow more profitably. Rather than calculating prices to cover costs or achieve sales goals, students will learn to make strategic pricing decisions that proactively manage customer perceptions of value, motivate purchasing decisions, and...
Guardado en:
Autor principal: | Nagle, Thomas T., 1951- |
---|---|
Otros Autores: | Müller, Georg |
Formato: | Libro |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
New York :
Routledge : Taylor & Francis,
2018.
|
Edición: | 6th ed. |
Materias: | |
Aporte de: | Registro referencial: Solicitar el recurso aquí |
Ejemplares similares
-
The strategy and tactics of pricing : a guide to profitable decision making /
por: Nagle, Thomas T., 1951-
Publicado: (1995) -
Estrategia y tácticas de precios : una guía para tomar decisiones rentables /
por: Nagle, Thomas T.
Publicado: (2002) -
Estrategia y tácticas para la fijación de precios : guía para tomar decisiones beneficiosas /
por: Nagle, Thomas T., 1951-
Publicado: (1998) -
World-class pricing : the journey /
por: Hunt, Paul
Publicado: (2013) -
Los secretos de los precios : de los dos lados del mostrador /
por: Baños, Ariel, 1976-
Publicado: (2011)