Marketing communication : principles and practice /
"Providing a fresh and innovative framework for the management of marketing communication processes, this textbook uses references to communication studies, cultural studies and critical management studies to shift the focus from message-making to relationship-building. Providing a contemporary...
Guardado en:
Autor principal: | Varey, Richard J., 1955- |
---|---|
Formato: | Libro |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
London ; New York :
Routledge,
2002.
|
Materias: | |
Aporte de: | Registro referencial: Solicitar el recurso aquí |
Ejemplares similares
-
Developing an integrated marketing plan /
por: Harvey, Eric Stewart
Publicado: (2017) -
Mejor marketing : cómo enfrentar los desafíos de los comunicadores en el actual contexto de medios y audiencias /
Publicado: (2016) -
The visual marketing revolution : 26 rules to help social media marketers connect the dots /
por: Diamond, Stephanie
Publicado: (2013) -
Everybody writes your go-to guide to creating ridiculously good content /
por: Handley, Ann, 1963-
Publicado: (2014) -
Growth hacker marketing a primer on the future of PR, marketing, and advertising /
por: Holiday, Ryan
Publicado: (2013)